loading...
عاشقانه های امیروالا
اس ام اس حالگیری پسرها 21 تير 93

به ادامه مطلب برید

تنها یکی از ۱۰۰۰ مرد، رهبر مردان دیگر می شود.

۹۹۹نفر دیگر دنباله رو زنهایشان هستند.

“گروچو مارکس”

اس ام اس ضد پسر

لیلی شدم مجنون شدی

شیرین شدم فرهاد شدی

حوا شدم بعید می دونم آدم بشی!!!

اس ام اس حالگیری پسرها

بعضی از پسرا رو که میبینم

دلم میخواد بهشون بگم:

خوشکل خانوم کدوم آرایشگاه میری !!!

مسخره کردن پسرها

شما آقا پسری که ابروهاتو ور میداری

که خوشگل بشی

فقط با یه ابرو ورداشتن که خوشگل نمیشی

باید رژ بزنی، دامنم بپوشی که ناز بشی!

دست انداختن پسرها

عوض کردن شوهر فقط عوض کردن مشکل است.

“کاتلین نوریس”

اس ام اس ضد پسر جدید

خدایا در آفرینش مردها

کیفیت را فداى کمیت نکن

کمتر خلق کن ولى آدم خلق کن!

اس ام اس ضد پسر 93

مردها را باید کشت

جور دیگر باید زیست …

اس ام اس ضد پسر تابستان 93

برادرم
ابرو برداشتنتو تحمل کردم . . .
ناخن بلند کردنتو تحمل کردم . . .
پنکک زدنتو تحمل کردم . . .
سلام عجقم چطول مطولی گفتنتو تحمل کردم . . .
اما میخوای بری بیرون

نمیدونی چی بپوشی رو نمیتونم تحمل کنم
خدا شاهده نمیتونم

اس ام اس ضد پسر جدید

خوب شد بازیه Pou اومد توی گوشیا

تا پسرا بعد ابرو برداشتن و گوشواره انداختن

قشنگ طعم مادر بودن رو بِچِشَن!

اس ام اس ضد پسر

مورد داشتیم پسره میخواسته از در بیاد تو

سیبیلاش گیر کرده به چارچوب!

اس ام اس حالگیری پسرها

پسری ﮐﻪ ﺑﺶ ﻣﯿﮕﯽ ﺧﻮﺑﯽ ؟

ﻣﯿﮕﻪ ﻗﻔﻮﻧﺖ !
ﺍﯾﻨﻮ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺴﺖ ﺑﻪ ﺻﻨﺪﻟﯽ

ﺳﯿﻢ ﺑﺮﻕ ۲۲۰ ﻭﻟﺖ ﮐﺮﺩﺗﻮ ﺣﻠﻘﺶ

ﺍﻭﻥ ﺳﺮ ﺳﯿﻤﻢ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﺭﻭ ﮐﺎﺑﻞ ﺗﯿﺮ ﺑﺮﻕ

ﮐﻪ ﻓﯿﻮﺯ ﻧﭙﺮﻩ . . .

اس ام اس ضد پسر توپ

به اون دسته از کسایی که

به پسرای ابرو برداشته فحش میدن

باس گفت

با یه خانوم متشخص اینجوری حرف نمیزنن!

اس ام اس خنده دار ضد پسر

مورد داشتیم دختره عاشق پسره شده
پسره گفته بیخیال من شو

من جای خواهرتم!

اس ام اس توپ ضد پسر

مورد داشتیم پسره با خشتکش

داشته خیابونارو جارو میزده

شهرداری همونجا با حقوق و مزایای عالی

استخدامش کرده!

اس ام اس باحال ضد پسر

مورد داشتیم پسره با باباش رفته بیرون

پلیس پدره رو گرفته گفته خانم کی باشن ؟

پیامک ضد پسر

یه مورد داریم رووووم نمیشه بگم !
روم به دیوار ولی مورد داشتیم

پسره به خاطر فوت اقوامش

تا ۴۰ روز به ابروهاش دست نزده . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    تا حالا عاشق شدی....اگه شدی چطور میبینی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 22
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 235
  • بازدید سال : 274
  • بازدید کلی : 8,883